Hieronder vind je ons huidige aanbod aan Vespa oldtimers. Het gaat om verschillende originele uitvoeringen die we aanbieden van rijklaar tot project en van originele "patina" tot nieuw gespoten lak. Naast deze nostalgische scooters helpen we je natuurlijk ook graag verder op het gebied van onderdelen. We kunnen de Vespa's, indien nog niet op Nederlands kenteken desgewenst invoeren voor je. Mocht je dit liever zelf doen dan overhandigen we de benodigde papieren hiervoor.
Vespa PX200 Disc
Bouwjaar: 2002
Kleur: Zwart
Kenteken: NL kenteken
Jonge PX met oliepomp, elektrische start en schijfrem. Fantastisch rijdende Vespa met slechts 19.000 km op de teller.
Prijs € op aanvraag.
Vespa Sprint Veloce (verkocht)
Bouwjaar: 1977
Kleur: Geel
Kenteken: NL kenteken
Prijs € ,-
Vespa PX200
Bouwjaar: 1991
Kleur: Wit
Kenteken: NL kenteken is mogelijk in overleg.
Mediterraans werkpaard! Dé Vespa met een heerlijke motor die voldoende koppel biedt om gemakkelijk met z'n tweeën te rijden. Laag in toeren en lekker cruisen (in je ééntje natuurlijk ook perfect) De PX is voorzien van een 200cc motor met 4 versnellingen. Rijdt zeer vlot, vrij van roest, koppelt en remt zoals het hoort.
Prijs € 2495,-
Vespa GL-A (verkocht)
Bouwjaar: 1960 (vrijgesteld van wegenbelasting)
Kleur: Geel
Voorzien van veel originele onderdelen.
Oud NL actief kenteken.
Prijs €
Vespa Sprint 150cc
Bouwjaar: 1967 (vrijgesteld van wegenbelasting)
Kleur: Goud/bruin metallic
Een prachtige 57 jaar oude Sprint. Het gaat om een oudere restauratie. Voorzien van diverse originele onderdelen (Veglia teller, Brescia achterlicht, SIEM koplamp en "Tigre" buddyzit. Alle elektronica functioneert naar behoren en de Vespa rijdt en remt goed. Banden hebben een goed profiel en zijn recent. Het frame is hard en heeft geen roest.
Deze oldtimer kan op verzoek afgeleverd worden met Nederlands kenteken.
Prijs € 3295,-
Vespa T5 125cc
Bouwjaar: 1987
Kleur: Rood
Kilometerstand: 12.352
De Vespa T5 werd gebouwd vanaf 1985. Deze Vespa stond bekend als sportief. Met een 5 poorts cylinder en lichter vliegwiel kon hij eenvoudig concurreren met een PX200. De T5 haalde dan ook makkelijk snelheden boven de 100 kmph.
De Vespa heeft 4 versnellingen en levert 12 pk bij 6500 toeren. Helaas is het kenteken niet compleet meer bij deze T5 waardoor we deze voor onderdelen aanbieden. Het blok kan onder elke largeframe oldtimer gezet worden. Dus wil jij je oldie voorzien van een super sportief blok, dan is dit je kans. De Vespa is gewoon rijdbaar, alles werkt en start makkelijk.
€ 1495,-
Vespa P200E (Verkocht)
Bouwjaar:
Kleur:
Kenteken: Nederlands
€ ,-
Vespa Primavera T3 125cc patina
Bouwjaar: 1978 (vrijgesteld van wegenbelasting)
In het voorjaar van 2022 is deze Primavera naar Nederland gekomen en werd nog dagelijks gebruikt (keuringssticker aanwezig) De Primavera werd destijds geproduceerd om de jongere generatie te enthousiasmeren voor dit praktische vervoersmiddel. De Vespa heeft vanaf 1986 t/m 2019 gestald gestaan en werd destijds gegeven om een schuld in te lossen. In 2019 is hij weer in gebruik genomen door de vorige eigenaar. Originele lak is grotendeels aanwezig op een paar plekjes na. De voorzijde bij de claxon heeft een beschadiging.
De verlichting werkt goed en hij laat zich makkelijk door alle versnellingen schakelen. Er zijn voor- en achter nieuwe Michelin S83 banden gemonteerd .
Prijs € 3495,-
Vespa GT160
Bouwjaar: 1978 (vrijgesteld van wegenbelasting)
Deze GT160 is in januari 1978 geleverd aan de 1e eigenaar. Hierna is de Vespa gewisseld van eigenaar binnen de familie. De Vespa heeft sinds 1982 dan ook op naam van de 2e eigenaar gestaan. Tot spijt van deze eigenaar heeft hij afscheid moeten nemen gezien zijn leeftijd (80) Originele onderdelen als een bagagerek, SIEM achterlicht en Brescia teller zijn nog steeds gemonteerd. De extra brede billen (SS180 look a like, zie foto voorbeeld) maken de GT160 een populaire klassieker.
Sinds maart dit jaar is de Vespa uitgeschreven maar was nog voor het hele jaar technisch gekeurd. Verlichting en claxon werken naar behoren. Met deze 160cc motor komt je goed mee in het dagelijkse verkeer.
Prijs € 3295,-
Vespa Sprint (verkocht)
Bouwjaar: 1967 (vrijgesteld van wegenbelasting)
Kleur: Blauw metallic
Kenteken: op aanvraag
In 1967 rolde deze Sprint van de band. Het gaat om een oude (niet originele lak) maar geeft wel een patina look. Het starten gaat makkelijk, zij accelereert goed, remt prima en schakelt soepel door alle versnellingen heen. Voorzien van originele SIEM koplamp; de sleutels voor het stuurslot en handschoenenvak zijn aanwezig.
Het betreft een oudere restauratie. De verlichting en de claxon werken naar behoren. Alle documenten voor invoer zijn aanwezig. Desgewenst kan de Vespa door ons op kenteken gezet worden.
Prijs € ,-
Vespa PK50XL (Verkocht)
Bouwjaar: 1991
Kleur: Zwart
Kenteken: ja
Toch een klassieke Vespa rijden maar geen motorrijbewijs? Inmiddels ook alweer meer dan 30 jaar oud en komt nog steeds gemakkelijk met het dagelijkse verkeer mee. Het is een handgeschakelde Vespa met actief Nederlands kenteken. De PK schakelt en remt goed en staat op goede banden.
Prijs € ,-
Vespa PX200E met NL kenteken (Verkocht)
Bouwjaar: april 1986
Kleur: Mat zwart
Deze harde Vespa is sinds kort in Nederland en afkomstig uit het zonnige zuiden. Met het zadel, witte knipperlichtglaasjes en matte lak een sportief ogende PX. Rijdt, remt en schakelt goed en is zeer comfortabel. Met het 200 blok heb je altijd koppel genoeg en rij je makkelijk met z'n tweeën. Voorzien van nette en weinig bereden Michelin banden.
De oranje stickers zijn te verwijderen.
€ ,-
Vespa special project (Verkocht)
Bouwjaar:
Terug in de tijd met deze gewilde Vespa 50cc oldtimer.
De V50 Special is reeds voorzien van een nieuwe bodemplaat. Er is een nieuwe Polini uitlaat bij en de originele onderdelen. De motor is los en heeft goede compressie. Een leuk winterproject!
Kenteken: geen
Prijs €
Vespa PX200E (verkocht)
Bouwjaar: 1998
Kleur: Donkerblauw metallic
Kenteken: nee, mogelijk in overleg.
Deze laat gebouwde PX start en remt maar zoekt een nieuwe eigenaar die de puntjes op de "i" zet. Het lakwerk is niet netjes en ze heeft een schuiver gemaakt. In de basis het een prima harde Vespa zonder enige roest. De remhandel dient vervangen te worden (is aanwezig) en rijden.
Staat op nette banden, sleutels en papieren zijn aanwezig.
Prijs €
Vespa Sprint 150cc (verkocht)
Bouwjaar: 16-12-1965
Deze Vespa Sprint is een oldtimer met ervaring die voor het laatst in 1992 op de weg is geweest. De Vespa is een project en heeft laswerk nodig onder de tunnel van de carrosserie. Buiten dit om gaat het vooral om oppervlakkige roest. Tijdens de lange periode van stilstand is de zuiger vast gaan zitten. Het is een Vespa met werk maar wel één die zeker de moeite waard is om weer rijwaardig te maken. Alle benodigde papieren zijn aanwezig voor een inschrijving bij de RDW.
Prijs €
Vespa Sprint 150/200cc (Verkocht)
*NL kenteken
Deze oldtimer Vespa uit 1966 is in 2022 in Nederland op de weg gekomen en heeft tot 2001 in Valencia ingeschreven gestaan. Pas in 2019 is de Vespa gerestaureerd en gespoten in een (bijzondere) lak.
Helaas heeft het beenschild een lak beschadiging. Je kunt de Vespa bijwerken of opnieuw laten spuiten maar wij denken dat een paar gave oude vintage stickers de plek prima kunnen verbergen. Het leuke aan deze Vespa is dat er een 200cc motor gemonteerd is uit de jaren 80 met meer koppel en vermogen.
Alle elektra werkt naar behoren, schakelt goed en staat op bijna nieuwe S83 Michelin banden.
We bieden deze Vespa dan ook als een project aan qua lakwerk.
Prijs € ,-
Vespa P200E (verkocht)
Bouwjaar: juni 1983
Kleur: Wit
Kenteken: nee, mogelijk in overleg.
€
Vespa Sprint (verkocht)
Deze Sprint uit 1967 heeft tot 2 jaar terug nog gereden en is uitgeschreven in 2021. Alle elektra werkt naar behoren; deze Vespa staat mooi in de lak met een klein deukje in het voorspatbord.
Het zadel is voorzien van een groene bies welke goed aansluit bij de lakkleur. De stickers zijn te verwijderen en niet gespoten. De Vespa start goed, rijdt zoals hij eruit ziet (zeer vlot) en remt goed. Er wordt een sleutel voor het bagagevak meegeleverd. De banden zijn in goede staat. Alle documenten voor een Nederlands kenteken zijn aanwezig.
Prijs €
Vespa P200E (verkocht)
Bouwjaar: 1982
Kenteken:
Prijs € -
Vespa PX200E (verkocht)
Bouwjaar: 1989
Deze Vespa verkeert in een gebruikte nette originele staat. Het zijn Vespa’s die bekend staan om hun grotere koppel waardoor lange afstanden makkelijk te overbruggen zijn. De originele lak heeft hier en daar een beschadiging. Er worden sleutels + reserve meegeleverd voor zowel het contactslot als het stuurslot. De Vespa rijdt op 2% mengsmering (automix) en de motor loopt goed. Alle versnellingen werken, zij accelereert goed en laat zich goed remmen.
De elektra werkt naar behoren en is inmiddels voorzien van een Nederlands kenteken.
Prijs €
Vespa 150S (Verkocht)
In 1963 werd deze Vespa toegelaten op de weg. De vorige eigenaar trof haar na een zwaar leven zonder al te veel aandacht nadat de eigenaar overleden was (2007) Het gaat om een oudere restauratie van een gewild model met de ronde oude billen en de trapezium koplamp. Achterlicht en koplamp zijn beiden origineel “SIEM”
De Vespa rijdt, schakelt en remt naar behoren. Ook de elektronica werkt goed. Persoonlijk vinden wij de “whitewall ringen” op de banden niet passend maar laten dit over aan de smaak van de nieuwe eigenaar, ze zijn dus gemakkelijk te verwijderen. Het lakwerk van de 150s heeft hier en daar beschadigingen maar misstaat haar niet.
Prijs €
Vespa 150S 1965 (verkocht)
Een prachtig gerestaureerde 57 jaar oude 150S. Voorzien van diverse originele onderdelen. Alle elektronica werkt naar behoren en de Vespa rijdt en remt goed. Er zijn Michelin S83 banden gemonteerd en de tank is schoongemaakt en behandeld (tevens voorzien van een nieuwe benzinekraan)
Deze oldtimer kan op verzoek afgeleverd worden met Nederlands kenteken.
Prijs € op aanvraag.
Vespa GL (verkocht)
Deze leuke GL 150cc is in 1962 op de Nederlandse weg gekomen. Het gaat om een Vespa met werk aan o.a. brandstoftank, ontsteking (nieuwe onderdelen aanwezig) Het gaat hier om een eenvoudig project waarmee je met gering werk weer de weg op kan met deze oldtimer.
De Vespa is voorzien van de correcte originele onderdelen zoals teller, SIEM koplamp/achterlichtglas en staat op goede Michelin S83 banden.
Prijs €
Vespa PX200E (verkocht)
Deze Vespa uit 1986 verkeert in een gebruikte nette originele staat. De originele lak heeft hier en daar een beschadiging (voorspatbord, bil) Op de Veglia teller is 30.515 kilometer af te lezen. Er worden sleutels + reserve meegeleverd voor zowel het contactslot als het stuurslot. De Vespa rijdt op 2% mengsmering en de motor loopt goed. Alle versnellingen werken, zij accelereert goed en laat zich goed remmen.
De elektra werkt naar behoren en is inmiddels voorzien van een Nederlands kenteken.
Prijs €
Vespa GT160 (verkocht)
Deze fantastische Vespa van het bouwjaar 1977 werd tot voor kort in de weekenden door de vorige eigenaar gebruikt en is in 2021 uitgeschreven. De Vespa is voorzien van het originele SIEM koplampglas, achterlicht van Bogatta Brescia en kilometerteller van Veglia-Bressel.
De lak is netjes op een aantal kleine plekjes na. Sleutels aanwezig, verlichting en claxon werken naar behoren. De motor loopt naar behoren en schakelt goed door alle versnellingen heen. Er zijn inmiddels nieuwe Michelin S83 banden voor en achter gemonteerd.
Alle documenten voor de invoer zijn aanwezig. De keuring kan eventueel door ons verzorgd worden.
Prijs €
Vespa Sprint 150 (verkocht)
In 1965 werd deze Sprint toegelaten op de weg in Spanje. De lak kan omschreven worden als netjes op een enkele beschadiging na. Het starten gaat makkelijk, zij accelereert goed, remt prima en schakelt soepel door alle versnellingen heen. Voorzien van originele SIEM koplamp; de sleutels voor het bagagekastje zijn aanwezig.
Het betreft een oudere restauratie. De verlichting en de claxon werken perfect. Alle documenten voor invoer zijn aanwezig. Desgewenst kan de Vespa door ons ingevoerd worden.
Prijs €
Vespa GT160 (verkocht)
Deze Vespa is van het bouwjaar 1978 en heeft een mooi patina uiterlijk. Het frame is "geleefd" en heeft roestplekken, maar zou prima door kunnen als basis voor een mooi project. Zoals op de foto te zien is bevat de bodem geen roest en is hard. De motor loopt en hij rijdt, remt en schakelt. De kickstarter bevat een scheurtje en zal vervangen moeten worden (reeds vervangen)
Elektronica werkt naar behoren en is voorzien van een originele Veglia-Bressel kilometerteller. De Vespa is tot 2021 op de weg geweest en sinds 1989 van de 2e eigenaar geweest. Alle benodigde papieren voor een NL kenteken zijn aanwezig net als de sleutel voor het slot.
Prijs €
Vespa 150S 1967 (verkocht)
Voor zover wij na kunnen gaan heeft deze Vespa in de jaren 90 voor het laatst de weg gezien. Hierna is hij in een schuur beland en is sinds dit jaar in Nederland. De eigenaar was een nogal artistieke persoonlijkheid die deze klassieker van een persoonlijk tintje heeft voorzien.
Met een leeftijd van 55 jaar kan deze oldtimer als een leuk restauratie project worden beschouwd. Het frame is hard met wat vliegroest, de motor is los en heeft goede compressie. Er is aan het "floorboard" wat eenvoudig laswerk. Originele delen zoals sleutels, Siem koplamp en Brescia teller zijn aanwezig.
Prijs €
Vespa DN/P200cc (verkocht)
Super gaaf project met serieus laswerk of om alleen de motor te gebruiken in je oude Vespa. De 200cc motor met 4 versnellingen staat bekend als sterk, snel en betrouwbaar.
Aangezien de tank afgekoppeld is en oude benzine bevat kan hij niet normaal gestart worden. De motor wel start op een paar druppels mengsmering of startpiloot en heeft een goede compressie.
Bouwjaar 1982
Prijs €